понеделник, 22 октомври 2012 г.

Сватбени сладки. Сватбени бисквитки с фондан - "торти" и сватбени бисквитки с фодан - "рокли"

    След сватбата на братовчедка ми, за която направих бисквитките: Булка и Младоженец от фондан, и курабийките: Сърца с декорация, някак си се запалих по нежните сватбени сладки с фондан. Какво да се прави - романтична натура съм.
    Рецептата за маслените бисквитки вече е публикувана тук: http://blognaelena1.blogspot.com/2012/09/blog-post_11.html 
      Сега ще покажа самите декорирани бисквитки, които са изработени от фондан, украсени са с перлички от захар и са нарисувани с перлена прахова сладкарска боичка. Резците и перличките, както и праховата боичка са ми подарък от магазин Сладката Къща.
      Бисквитките станаха бързо и ми беше много приятно да ги украся, но направих малка бройка, тъй като не бяха предвидени за голяма почерпка, а за домашна консумация. Изпратих част от тях на севкървата ми, която имаше Рожден ден през октомври месец.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...