събота, 23 юни 2012 г.

Мъфин Търсенето на Немо, за сина на Мадлен

   Мадлен е една от онези дами, които знаят точно какаво искат. Подобно на Линда, която пожела да и направя захарен самолет, но конкретен вид: АлИталия  ( подробности - тук: http://blognaelena1.blogspot.com/2012/05/blog-post_18.html ), и Мадлен поиска риба, но не каква да е, а рибата Немо, от анимационният филм на Дисний "Търсенето на Немо". 
   Не бях гледала филма и ми се наложи да потърся информация за героя Немо в интернет. Ето оригинална снимка от филма, която Мадлен ми показа:
    А това долу е моята интерпретация на оранжевата рибка Немо, изработена от фондан и сложена върху мъфин, предназначен за сина на Мадлен. Първо съм я снимала преди да я сложа на мъфина, а след това пак съм я снимала върху мъфинчето. 
    Самата фигурка имаше "недостатъка" да е точно копие на оригиналният герой, поради което перките станаха крехки и чупливи след изсъхването на фондана. При следващи случаи ще ги правя по-малко идентични с оригиналната анимация, за да няма такъв голям риск от счупване при пренасянето му. В крайна сметка Немо оцеля и стигна до получателя си.


Няма коментари:

Публикуване на коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...